Makcik Ini Diberikan Satu Soalan Matematik Yang Sangat Susah Yang Tidak Semua Boleh Jawab Tapi Apa Jadi Selepas Itu Buat Yang Tanya Soalan Itu Panik Sekejap

Buat mereka yang boleh mengira secara congak, ia adalah salah satu kelebihan yang dapat memudahkan urusan harian. Di saat rakan-rakan lain perlu mengira menggunakan kalkulator, tapi mereka yang boleh kira dengan mencongak ini memang selamba dan hebat betul!

Sama seperti seorang mak cik dalam satu rakaman ini yang kononnya boleh mengira tanpa perlukan bantuan kalkulator. Dalam video tersebut kelihatan seorang ibu cuba jawab soalan kira-kira dari anaknya. Dari satu soalan ke satu soalan, boleh tahan banyak juga!

Berikut adalah rakaman ibu cuba jawab soalan kira-kira dari anaknya ini yang dimuat naik oleh seorang pengguna Twitter baru-baru ini:

Pada awalnya nampak si ibu ini sangat yakin mengira. Tapi lama-kelamaan pengsan juga dibuatnya! Ini betullah plot twist, ingatkan si ibu berjaya selesaikan soalan kira-kira tersebut. Tapi lain pula yang jadi akhirnya.

Apa-apa pun perkongsian tersebut telah meraih lebih 144 ribu tontonan dan 7,000 likes serta 3,000 retweets. Rata-rata warganet kecewa menantikan kesudahan video ini. Mereka meninggalkan reaksi mengenai video ini di ruangan komen seperti berikut:

“Orang Indonesia diam-diam ramai yang ada bakat terpendam”

Ibu Cuba Jawab Soalan 3

Ibu Cuba Jawab Soalan 1

Sumber : Himpunan Cerita Lawak 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Be the first to comment on "Makcik Ini Diberikan Satu Soalan Matematik Yang Sangat Susah Yang Tidak Semua Boleh Jawab Tapi Apa Jadi Selepas Itu Buat Yang Tanya Soalan Itu Panik Sekejap"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*