Tarik Diri Dari Jadi Hos Bersama Nabil Dan Jihan Muse Di Anugerah Meletop 2020. Aliff Satar Tampil Beritahu Sebab Sebenar

Pelakon dan pengacara Alif Satar akui belum cukup yakin dengan diri dan staminanya untuk beraksi sebagai pengacara Anugerah MeleTOP Era 2020 (AME2020).

Justeru Alif membuat keputusan menarik diri sebagai hos AME2020 yang sepatutnya bergandingan dengan Nabil Ahmad dan Jihan pada 20 Disember ini.

“Selepas berfikir sedalam-dalamnya, saya memaklumkan pada Astro mengenai hasrat untuk tarik diri kerana secara peribadi saya merasakan masih belum cukup stamina untuk bersama-sama pasukan itu dalam AME2020,”katanya.

“Saya Tarik Diri Jadi Hos AME2020 Kerana...”- Alif Satar

Tambah Alif lagi, keputusan itu juga dibuat kerana dia tidak mahu memberi masalah terhadap kru produksi AME2020 terutama dua rakannya itu yang telah pun menjalani latihan, bacaan skrip serta perbincangan bersama tanpa kehadirannya.

“Saya juga harus berlaku adil kepada mereka berdua (Nabil dan Jihan) serta pasukan produksi yang sudah lama bertungkus-lumus menjalani latihan untuk AME, sedangkan ketika itu saya tidak dapat menyertai mereka,” katanya lagi.

Bagaimana pun, posisi Alif akan digantikan oleh hos lain yang akan diumumkan pihak produksi hari ini.

AME2020 bakal berlansung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada 20 Disember ini dan disiarkan secara eksklusif di Astro Ria dan Ria HD

Sumber : GEMPAK

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Tarik Diri Dari Jadi Hos Bersama Nabil Dan Jihan Muse Di Anugerah Meletop 2020. Aliff Satar Tampil Beritahu Sebab Sebenar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*