Nama Gerai Nasi Lemak Janda Jadi Kecaman Netizen. Pemilik Gerai Nama Janda Tampil Beri Respond

Zaman sekarang nak berniaga harus pandai marketing terutama nama perniagaan tersebut. Nak berniaga nama produk/perniagaan harus lah ada ciri ciri ‘unik’.

Sekarang jika anda lihat kebanyakkan produk pasti akan meletakkan perkataan VIRAL di dalam produk mereka. Walaupun produk itu baru sahaja keluar sehari di pasaran tetapi nama VIRAL diletakkan. Kenapa?

Ianya kerana nama memainkan peranan amat penting dalam sesuatu perniagaan.

Baru baru ini tular di media sosial tentang sebuah gerai Nasi Lemak. Yang uniknya adalah nama gerai tersebut dan tagline gerai itu.

Nasi Lemak Janda – Lain Janda Lain Rasa

Menarik bukan nama gerai ini, admin pun tertarik huhu! Sudah semestinya nama Janda ini pasti akan buat ramai lelaki tertanya tanya, janda mana ni?

Pemilik gerai Nasi Lemak Janda yang bernama Fara Ain memberitahu dia terima banyak kecaman kerana nama dan tagline untuk gerai nasi lemak beliau.

Beliau tampil muat naik 1 status tentang kecaman yang dia terima.

“Kalau nak bagi komen yang buruk² sis okey je…Kalau hati tu hitam Kotor.. semua tu selalunya berfikiran pun Kotor je jadinya… Cuba niat tu baik Dan prasangka baik,jadinya baik la kan… Tq atas Viral² ini semua… Semoga Tuhan memaafkan kepada orang² yang prasangka buruk tu… Saya maaf kan. Terima kasih”

Beliau juga ada menyelitkan sepotong ayat dari dalam hadith tentang janda haruslah dibantu.

“Ada yang boleh Terima Dan Ada yang Tak Boleh Terima.. Meh sini sis nak share…Tak apa… Sis okey je.. Apa² pun Terima kasih atas Nasihat you All… Moga Murah Rezeki buat Kalian semua.. Amin”

Jadi macam mana? Adakah abang abang akan pergi mencari nasi lemak janda selepas membaca artikel ini. huhu!

Meh admin belanja alamat ..

Monday closed/ isnin Cuti.  Location Tepi Masjid Al-Mubarakah. Taman bukit cheras.  Time 6 to 10am 

Artikel By : AwatttSyeikhh Network

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

SALIN SEMULA TIDAK DIBENARKAN TANPA KEBENARAN EDITOR

Be the first to comment on "Nama Gerai Nasi Lemak Janda Jadi Kecaman Netizen. Pemilik Gerai Nama Janda Tampil Beri Respond"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*