Zara Zya Dikatakan ‘Jual Agama’. Ini Respond Balas Zara Zya

Pelakon dan usahawan, Zara Zya yang mula mengenakan hijab sejak bulan september lalu ternyata kecewa dengan segelintir netizen yang menuduhnya memperdagangkan agama apabila dia memulakan kembali perniagaan tudungnya.

Dalam satu entri di Instagram miliknya, Zara meluahkan isi hatinya tentang perkara tersebut.

“Adakah media sosial sekarang dijadikan sebagai platform untuk menilai dan memberi persepsi kepada orang lain? Lately, saya selalu dapat DM yang menilai dan menghentam diri saya.

“Sampaikan ada netizen yang komen saya memperdagangkan agama antara kehidupan peribadi dan business tudung yang saya buat,” tulis Zara.

Menurut Zara, dis sudah memulakan perniagaan menjual tudung sejak tahun 2015 lagi, dan perniagaan itu dimulakan kembali dengan nafas baru yang lebih segar.

“Yang penting, kehidupan peribadi saya sekarang adalah fokus untuk berubah ke arah yang lebih baik tanpa melibatkan dunia business dan pihak lain. Apa pun saya mohon maaf atas kekurangan dan kekhilafan diri saya ye,” jawap Zara kepada mereka yang melemparkan tohmahan.

Zara Zya atau nama sebenarnya Zainurul Razia pernah bertunang dengan pelakon Hafreez Adam tetapi mengambil keputusan untuk memutuskan pertunangan tersebut selepas sebulan bertunang.

Sumber : GEMPAK

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Zara Zya Dikatakan ‘Jual Agama’. Ini Respond Balas Zara Zya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*