Paknil Luahkan Perasaan Malu Dengan Kejadian Itu. Harap Bukan Bangsa Sendiri Yang ‘Khianat’

Baru-baru ini, dinding bangunan sebuah rumah kedai di Shah Alam, Selangor mencuri tumpuan orang ramai apabila terdapat lukisan mural gergasi yang memaparkan potret pemimpin-pemimpin negara. Antaranya, potret Yang di-Pertuan Agong, Perdana Menteri, Menteri Pertahanan dan Menteri Kesihatan.

Terbaru, lukisan potret tersebut telah diconteng oleh individu yang tidak bertanggungjawab. Lebih menyedihkan, terdapat perkataan kesat ditulis di muka pemimpin-pemimpin negara tersebut.

Susulan daripada itu, golongan selebriti dan segelintir netizen meluahkan perasaan malu terhadap individu yang melakukan perbuatan tersebut. Mereka juga memberi beberapa cadangan mengenai hukuman yang perlu dikenakan.

Patik malu

Menerusi Instagram, pengacara popular tanah air, Datuk Aznil Haji Nawawi memohon ampun kepada Yang di-Pertuan Agong di atas tingkah laku individu yang melakukan perbuatan terkutuk itu.

Halau keluar dari Malaysia!

Sementara itu, netizen dan rakan artis membanjiri ruangan komen memohon hukuman setimpal dikenakan kepada pelaku.

Padam ja dalam kad pengenalan

Sumber: Datuk Aznil Hj Nawawi via Oh Bulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

Be the first to comment on "Paknil Luahkan Perasaan Malu Dengan Kejadian Itu. Harap Bukan Bangsa Sendiri Yang ‘Khianat’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*